Ga naar de hoofdinhoud

Laadpaal Uden - Botermarkt 69

Van "Laadpalen Uden - 3.4.5 2026"

Ga naar het project

Op deze plek komt een nieuwe laadpaal op een openbare parkeerstrook. De locatie is zorgvuldig gekozen en staat vast.

Denk je dat een kleine verschuiving beter zou zijn? Laat hieronder je reactie achter.

Officiële updates

Laatste update: 22 mei 2026

Reacties(7)

Reageren in dit project is momenteel uitgeschakeld.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Yvette Boender
Geplaatst door:Yvette Boender
4 weken geleden
Helemaal eens met de vorige reacties. Voor de bewoners van La Bastille zijn het weer twee parkeerplaatsen die we hard nodig hebben. De twee bestaande oplaadplekken zijn vaak leeg. Dus als er per se oplaadplekken moeten komen, dan inderdaad op de grote parkeerplaats. Bovendien zien we in het Udens weekblad dat het stroomnet ook in Maashorst vol is. Dan is het tegenstrijdig om die capaciteit die er nog is, te gebruiken voor laadpalen die niet of nauwelijks gebruikt worden.
    Profiel van H Dekkers
    Geplaatst door:H Dekkers
    4 weken geleden
    Mijns inziens, als de laadmogelijkheden er al komen..in dat geval liever ergens op de grote parkeerplaats in plaats van bij de beoogde drie ernaast. Zowel wij zelf als bezoek maken hier veel gebruik van.
      Profiel van Cindy Vroegop
      Geplaatst door:Cindy Vroegop
      4 weken geleden
      Er staat vaak niemand bij de 2 laadpalen voor de Kruisbes. Terwijl parkeren een probleem is bij Bosbes en Kruisbes.. Voor mij hier liever geen laadpalen maar gewoon parkeerplaatsen voor iedereen.
        Fijn dat er nu eindelijk een laadpaal komt bij La Bastide. Graag zou ik hem graag open hebben voor 2 plaatsen. In de buurt zijn de laadpalen meestal bezet en moet ik uitwijken naar de parkeerplaats bij de school op Zoggel. Ik loop moeilijk dus dat is soms een probleem. Op de Botermarkt zou ook fijn zijn want ook winkelend publiek zoekt vaak een laadpaal.
          Profiel van Ewald Timmen
          Geplaatst door:Ewald Timmen
          4 weken geleden
          @Ineke Verhaaren-Andriessen Merkwaardig, als u een bewoner bent van La Bastide dan weet u dat voor het complex al twee oplaadplekken zijn die zelden allebei effectief gebruikt worden. Bovendien kunt u als bewoner beneden in onze parkeergarage opladen.
            Profiel van Cindy Vroegop
            Geplaatst door:Cindy Vroegop
            4 weken geleden
            @Ineke Verhaaren-Andriessen dit is niet voor de Bastide. Vreemd dat u dit wel denkt als u bewoner bent.
              Profiel van Ewald Timmen
              Geplaatst door:Ewald Timmen
              1 maand geleden
              Een aantal maanden geleden was ook al een aankondiging van een laadpunt op de Botermarkt. Eén aantal maanden geleden was er op de Botermarkt ook al het plan om een extra laadpunt te plaatsen. Dat is toen ingetrokken mede door mijn reactie. De situatie is sindsdien niet veranderd. De Botermarkt is ongeveer de laatste plek bij het centrum waar nog onbetaald geparkeerd kan worden. Centrumbezoekers en medewerkers die in het centrum werken (ja, niet in het minst de medewerkers op het gemeentehuis) weten de parkeerplaats goed te vinden. Die parkeerdruk voel je als bewoner van appartementencomplex La Bastide vrijwel dagelijks. Voor het complex zijn ca 25 openbare parkeerplaatsen waarvan al twee oplaadplekken gereserveerd zijn. Regelmatig zijn ze echter beiden onbezet, Ik schat dat de effectieve bezettingsgraad (dus werkelijk laden) niet meer dan 20% is. Het is dan merkwaardig om in deze situatie amper 100 meter verderop weer een laadpunt te plaatsen. daardoor neemt de parkeerdruk alleen maar verder toe en moeten bewoners en bezoekers van La Bastide hun auto nog verder weg parkeren. Het zou logischer en passender zijn om het laadpunt (als dat al nodig is) op de grote parkeerplaats te plaatsen.
              • 2 likes

              Delen

              Huidige status

              gezien

              Tags

              Uden
              Mobiliteit

              Locatie

              Unable to display map. WebGL2 support is required.
              Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
              https://esriurl.com/webgl-faq
              Powered by Esri