Dialoogsessie 2
Van "Keuze locatie(s) langdurige asielopvang"
Ga naar het project
We nodigen alle inwoners van Maashorst uit om mee te praten en denk over hoe we de langdurige opvang van asielzoekers tot een succes kunnen maken. Alle inwoners van Maashorst zijn welkom, maar aanmelden voor de bijeenkomst is wel verplicht. Zo weten we hoeveel mensen er komen. Klik daarvoor op de knop 'Bijwonen'.
De bijeenkomsten starten met een korte presentatie en de gelegenheid om verduidelijkende vragen te stellen. Dan worden groepen gevormd van 8 tot 10 inwoners die met elkaar een aantal stellingen en vragen bespreken.
Aan elke dialoogtafel zit ook een medewerker van de gemeente die het gesprek leidt en de inzichten vastlegt. Er is geen verschil in opzet tussen de drie bijeenkomsten. Je kunt zelf kiezen welke je wilt bezoeken.
Wil je je alvast voorbereiden op de bijeenkomst? Lees dan de uitgangspuntennotitie. Daarin staat welke voorwaarden de gemeenteraad al heeft gesteld aan de opvang van nieuwkomers in Maashorst.

