Ga naar de hoofdinhoud

Bijeenkomst ivm groenplan

Van "Reconstructie Vijfhuizerweg-Morel"

Ga naar het project

Beste Pim,

Misschien kunnen we als bewoners in de zomermaanden (als de Corona maatregelen het toelaten) een keer bij elkaar komen, samen met jullie van de gemeente uiteraard, om geïnformeerd te worden en te bespreken hoe het definitieve groenplan eruit zal gaan zien ?

Petra Rovers

Morel 20

Reacties(2)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Geplaatst door:onbekende auteur
5 jaar geleden
Mevrouw Rovers, Opzich is dat een goed uitgangspunt. We zullen toch eerst met het "harde" gedeelte van de reconstructie beginnen en er is inderdaad nog tijd om het groenplan verder gestalte te geven. Zeker omdat groen in de woonwijken altijd voor ons allemaal een belangrijk aandachtspunt is. Ik kom hier later op terug.
    Profiel van Sjaak Hendrikx
    Geplaatst door:Sjaak Hendrikx
    5 jaar geleden
    Goed om te horen Pim.

      Delen

      Geplaatst door

      Huidige status

      voorgesteld