Geluidsoverlast rondweg Noord
Van "Omgevingsvisie gemeente Maashorst"
Ga naar het project
Mijn tuin (Basstraat 1, tuin aan de Cellostraat) ligt aan de rondweg en de geluidsoverlast is er al sinds ik er woon (2017), echter lijkt het steeds erger te worden. Ik kan niet echt rustig in de tuin zitten en zelfs thuiswerken/slapen met de raam open lukt niet vanwege de piekherrie van vooral motoren/vrachtwagens. De weg ligt ruim een meter hoger dan mijn tuin, waardoor het geluid al helemaal makkelijk mijn tuin bereikt. Ik heb het idee dat het een paar jaar terug stiller was, voordat de rimboe/beplanting was aangepakt. Het ziet er nu wel een stuk netter uit en ik kijk uit over de weilanden, echter dat weegt niet op tegen de herrie.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq