Ga naar de hoofdinhoud

Laadpaal Repellaan 1A

Van "Laadpaal nabij Repellaan 1a Schaijk"

Ga naar het project

Ik denk dat dit niet de goede plaats is voor een laadpaal. Hier word altijd geparkeerd door de mensen die rondom deze plek wonen. Hier erg dichtbij ligt het europaplein waar heel erg veel parkeerplaatsen zijn. Het lijkt mij logischer om daar 1 of meerdere laadpallen te plaatsen. Hier hebben de omwonenden er geen hinder van en zouden er ook nog meerdere geplaatst kunnen worden.

Officiële updates

Laatste update: 30 november 2022

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Profiel van G VissersG Vissers op 11 november 2022

Huidige status

afgewezen