Ga naar de hoofdinhoud

Laadpaal wolfstraat

Van "Laadpaal nabij Wolfstraat Odiliapeel"

Ga naar het project

de plaats die nu gekozen is voor de laadpaal is niet de beste. Er staan al 2 palen aan t begin van de straat tegenover de Coop. De plek die nu gekozen is wordt veel gebruikt door ouderen die de begraafplaats bezoeken en die mogen er nu niet meer parkeren. Daarbij komt dat er weinig parkeerplaatsen zijn in verhouding bij de kerk en ook voor de Beukenhof. De berm langs begraafplaats wordt dan veel gebruikt. Zeker als er iets te doen is in de kerk of Beukenhof. En laadpaal aan de kant van de Kiosk op het terra Victa plein is dan misschien beter.

zeker omdat er niet geparkeerd mag worden op deze plaats zal deze plek veel al leeg blijven staan. En dat is vervelend voor de vooral ouderen die daar veel parkeren als zij naar de kerk of begraafplaats gaan.

groetjes Natascha

Officiële updates

Laatste update: 21 maart 2023

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Huidige status

voorgesteld