Overlast rondweg Noord
Van "Omgevingsvisie gemeente Maashorst"
Ga naar het project
Mijn melding omtrent de overlast die we ervaren van de Noordelijke rondweg is recent verstuurd aan B&W via de gemeente website.
In de bijlage ziet u een samenvatting van wat bewoners aan de rondweg ervaren en graag opgenomen en aangepast zouden willen zien in de omgevingsvisie van de gemeente Maashorst.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq