Uitkijk woningen
Van "Prijsvraag Nieuwe woonvormen Kamer 4 Park Maashorst"
Ga naar het project

Wat is er nu fijner dan dat jongeren en ouderen bij elkaar wonen. Af en toe een bakkie koffie drinken of eens gezellig samen in het zonnetje een boterham eten. Op het plaatje zijn de uitkijk woningen in Boekel te zien. Ze zijn ontzettend makkelijk te bouwen en heeft maar liefst 2 slaapkamers en een klein tuintje.
Stel je dit eens voor: Een speeltuintje voor de deur, de kinderen zijn lekker aan het spelen en dan een stukje verder op een bankje bij de moestuin zitten de ouders samen met de buurman en buurvrouw (van rond de 60) en een van de jongeren (van rond de 20) wat te drinken. Gezelliger kan toch niet.
Tijdens de corona tijd is er ontzettend veel eenzaamheid gekomen. Dit niet alleen onder ouderen maar onder alle leeftijdsgroepen. Met deze innovatie gaan we eenzaamheid tegen en zo brengen we ouderen en jongeren dichter bij elkaar.
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Laat vooral een reactie achter.
Liefs, Bo
