Zeker niet minder bomen
Van "Reconstructie Vijfhuizerweg-Morel"
Ga naar het project

Op de tekening staan er geen bomen aan de even kant bij Morel 2-30. Hier staan nu een rij bomen in de smalle groenstrookjes. Er moet dus in het nieuwe plan ook plaats zijn voor deze bomen! Wat mij betreft blijven ze staan.
Hopelijk worden niet alle volwassen bomen verwijderd, deze hebben een behoorlijk aandeel in de sfeer van de straat. De nieuwe bomen ook graag van een niet al te klein formaat, anders zijn we al naar het bejaardenhuis voordat deze dan weer volwassen zijn.
Er zouden ook verschillende soorten geplant kunnen worden in het kader van diversiteit. Liefst met bloesem en/of vruchten zodat insecten, vogels en eekhoorns er ook wat aan hebben! Dit geldt ook voor de struiken in de perkjes.
